AIA A Life Kritikal Protektor Pelan Sakit Kritikal






SEBAB ANDA PERLUKAN PELAN PERLINDUNGAN PENYAKIT KRITIKAL
 Perlindungan kritikal illness adalah perlindungan kewangan di mana apabila seseorang menghadapi penyakit, kita adakan diberikan pampasan dlm bayaran lump( bergantung pada sum assured).Diagnosis penyakit kritikal boleh datang pada masa yang paling tidak dijangka. Kita sering terlepas pandang kedudukan kewangan dan fizikal kita selepas dibenarkan keluar daripada hospital. A-Life Kritikal Protector ialah satu pelan takaful yang menyediakan bayaran sekaligus kepada anda jika anda didiagnosis dengan mana-mana penyakit kritikal yang dilindungi, supaya anda boleh fokus pada perjalanan pemulihan anda.













Stop! Please jangan gadaikan segala asset rumah, tanah, simpanan untuk bayar kos perubatan. Jadilah orang yang bijak menguruskan keewangan.Kita jangan hanya pentingkan diri sendiri. Ya, kita ingin sihat. Kerapkali pasangan atau waris yang menjaga kita waktu kita sakit akan mengalami tekanan yang tinggi dalam menguruskan segala perbelanjaan dan anak-anak. Jika anda kasihan pada isteri/suami serta waris anda. Masa sakit kita sangat perlukan support dari ahli keluarga, apa salahnya kita ringankan bebanan mereka. Buatlah persediaan agar anda dapat mengurangkan tekanan keewangan serta emosi mereka untuk dapatkan quotation takaful, hibah dengan bajet keewangan dan komitment anda
Belajarlah dari kesilapan orang lain. Rugi guna duit dan asset sendiri untuk bayar kos perubatan sedangkan ada banyak kemudahan yang disediakan.
Hubungi saya 









No comments:

Post a Comment