AIA Life Legacy


Peristiwa yang tidak menentu dalam kehidupan sering menjadi peringatan untuk sentiasa bersiap sedia. Mula merancang hari ini untuk masa depan yang lebih cerah buat anda dan orang tersayang dengan A-Life Legasi Beyond, pelan takaful berkaitan pelaburan dengan caruman berkala yang menyediakan sehingga 6 kali ganda jumlah perlindungan. Bukan itu sahaja, A-Life Legasi Beyond turut memberi ganjaran apabila anda kekal berdisiplin dari segi kewangan dengan Legasi Rewards dan Legasi Booster.

Encik Ahmad adalah ahli perniagaan berusia 30 tahun dan bukan perokok. Beliau menyertai pelan A-Life Legasi Beyond untuk dirinya sendiri dengan jumlah perlindungan sebanyak RM500,000 dan membayar caruman tahunan sebanyak RM4,200 selama 20 tahun serta memilih tempoh perlindungan sehingga umur 70 tahun. Beliau telah memilih untuk memperuntukkan carumannya ke dalam dana A-Dana Strategic Dynamic. Encik Ahmad membayar carumannya secara konsisten dan tepat pada masanya dan beliau tidak pernah membuat sebarang pengeluaran daripada nilai akaun. Ini adalah bagaimana pelan ini berfungsi untuk beliau:




Legasi Yang Kukuh Bermula dengan Pelan Perlindungan yang Menyeluruh






Peristiwa yang tidak menentu dalam kehidupan sering menjadi peringatan untuk sentiasa bersiap sedia. Mula merancang hari ini untuk masa depan yang lebih cerah buat anda dan orang tersayang



Hubungi

Siti Rahmah, Financial Servis Consultant 0146377649 atau tekan link di bawah





No comments:

Post a Comment